پرسپولیس زلزله
  • پنجعلي: پيروزي بر ازبکستان اتفاقي بود
  • کاپيتان اسبق تيم ملي فوتبال ايران گفت: پيروزي ملي پوشان کشورمان بر ازبکستان بر خلاف جريان بازي و بر اثر اتفاقات فوتبالي بود.

     

    محمد پنجعلي  اظهار داشت: در اين مسابقه ملي پوشان ايران در حمله و دفاع بسيار بد عمل کردند و تيم حريف موقعيت هاي زيادي براي گلزني داشت اما محمدرضا خلعتبري از تنها موقعيت تيم ايران استفاده کرد و سه امتياز ارزشمند بازي را به نام کشورمان ثبت کرد.

    وي ادامه داد: درخشش مهدي رحمتي درون دروازه ايران و همين طور اشتباه کمک داور مسابقه باعث شدند تا حملات متعدد ازبک ها براي باز کردن دروازه ايران بي نتيجه بماند و با استفاده از اتفاق به پيروزي برسيم.

    مدافع اسبق تيم ملي فوتبال ايران گفت: کار دفاع تيمي ملي پوشان ايران در مسابقه با ازبکستان بسيار ضعيف بود و بازيکنان حريف به راحتي از فضاي باز تيم ايران استفاده مي کردند و موقعيت هاي زيادي براي گلزني خلق کردند.

    پنجعلي تاکيد کرد: به نظر من اين سه امتياز بادآورده بود و اگر تيم ملي در مسابقات بعدي هم با همين شيوه بازي کند مقابل تيم هاي کره جنوبي و قطر به مشکل مي خورد.

    وي افزود: سه امتياز مسابقه با ازبکستان در روند صعود تيم ملي به جام جهاني بسيار تاثير گذار است اما تيم ملي براي مسابقات پيش رو نياز به تغيير دارد تا ديگر شاهد چنين بازي هاي از بازيکنان نباشيم

     


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: